.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
150 هزار معلول در مازندران

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه ده درصد جمعیت کشورهای در حال توسعه را جامعه معلولین تشکیل می دهند اظهار داشت: 150 هزار معلول در استان وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، اسماعیل محمد زاده در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه ساری اظهار داشت: یک درصد جامعه ما را معلولان تشکیل می دهند اما متاسفانه امکانات لازم برای نقل و انتقال معلولان در دستگاه های اجرایی وجود ندارد و جامعه حق را از معلولین گرفته است.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه سه هزار و 500 نفر از معلولین مازندران از خدمات مستمری بگیری استفاده می کنند، تصریح کرد: پیش بینی می شود این تعداد امسال به هفت هزار نفر افزایش یابد.

محمد زاده با بیان اینکه 18 هزار مددجوی بهزیستی استان از خدمات درمانی بهره مند هستند یادآور شد: 9 هزار و 500 نفر از معلولین استان در سال جاری از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند می شوند.

به گفته وی چهار هزار و 300 خانوار به صورت خدمات مستمری از 25 تا 50 هزار تومان توسط پزشکی استان خدمات می گیرند .

محمد زاده با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی استان متولی یتیمان است اظهار داشت: بیش از 150 کودک بی سرپرست در استان از طریق 10 موسسه خیریه ساماندهی شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش 30 درصدی میزان طلاق در استان طی سال گذشته بر اساس ایجاد مراکز مداخله بحران های اجتماعی از راه اندازی 5 مرکز اورژانس اجتماعی هفته بهزیستی امسال در استان مازندران خبر داد.

محمد زاده با بیان اینکه بیش از 850 مهد کودک در استان وجود دارد یاد آور شد: نیمی از این مهد کودک ها در روستاها و مابقی در شهرها هستند.

وی یاد آور شد: بالغ بر 28 هزار نو نهال در مهد کودک های بهزیستی استان آموزشهای اخلاقی، قرآنی ، تربیتی و دینی می بینند.

محمد زاده بیان داشت: در حال حاضر آموزش سیره ائمه معصومین و اخلاق اسلامی در 11 درصد مهد کودک های استان آموزش داده می شود که بسیار ناچیز و کم است.

وی در پایان ضمن کمک از مردم برای مشارکت در طرح های بهزیستی استان سرانه مشارکت های مردمی مازندران را در سال گذشته هزار و پانصد تومان عنوان کرد.

هفته بهزیستی از 22 تیر ماه در کشور آغاز می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.